امسال برای من بدترین سال عمرم بود....
اما نه خودم خواستم ازت که اینجوری بشه.خیلی ناباورانه اونوحاجتی که میگفتم دوراز عقله و ازنظرم نشدنیه دادی.ان شالله عاقبتش بخیر باشه.
ما آدما چرااینجوری هستیم؟خودمونومیکشیم به یه چی برسیم اما وقتی میرسیم باز راضی نیستیم.
دلم میخواد سال جدید پرازارامش باشه برای من و زینب.
میخوام زینبم تو ازمپن ورودی مدرسه قرآنی قبول بشه.
کیخوام سال اخرحفظم باشه .میخوام امسال فرشته بشم یااگه نشدم از اینی که هستم بهتربشم.
خدایا کمکم کن
مجنون امام رضا...ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175