چقدروقتی پیشتم آرومم.اومده بودم ازهمه اونایی که بدی دیدم پیشت گله کنم اما وقتی رسیدم هیچی نمیومد تو ذهنم هیچ حرفی نبود که برات بگم.تو همه آرزوی منی بخداقسم.
گفته بودم چو بیایی غم دل باتو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون توبیایی
بخاطرهمه چیازت ممنونم.منوفراموش نکن ارباب مهربونم
ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169