آقاجان شب عیده.دلم خیلی گرفته.میشه یه نگام کنی؟میشه منوروبراه کنی؟چیزی نمیتونم بگم امیدم اینه که ته همه این اتفاقات همونی باشه که فکرشو میکنم.
ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 15:12