صلی الله علیک یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا (ع)
سلام امام رضای من.الهی قربونت بشم.بالاخره منم مهرماه زایرت میشم ان شالله.ازت ممنونم بابت همه چی.
امروز که روز زیارتی شماست رفتم زیارت شاهزاده فاصل داداشتون .اونجا زیارتنامه خوندم خوش بحال همه زایرات .اما نه خوش به سعادت همه مجاورات که فاصله دلتنگشدن و رهاشدنشون به یه ساعت هم نمیرسه
مجنون امام رضا...ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 379