من چهار ماه انتظارکشیدم ...

خرید بک لینک
سلام ارباب مهربونم

چقدر خوبه گه تو رو دارم

من چهار ماه انتظار کشیدم بیام پابوست اما ....

اون وقت بابام یک روزه راهی شد و مامانم بدون هیچ برنامه ای کمتر از دوازده ساعت زایرت شد.چقدر کارات شیرینه .کاش منم رو.مثل مامانم یهویی بطلبی

خیلی دل تنگتم خودت بهتر ازهرکی میدونی تو دلم چی میگذره.مامان که از تو صحن زنگ زد نتونستم حرفی بزنم دلم پرکشیده بود جلو پنجره فولادت کنار سقاخونت همونجایی گه گنبد درست میفته تو قنوت نمازم...ای آقا جانم کجایی به دادم برسی خسته ام از این همه دل تنگی و دوری

+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم دی ۱۳۹۶ساعت 6:54  توسط مجنون ترین مجنون |
مجنون امام رضا...

ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 6:28

صفحه بندی