من و دلتنگی یهویی

خرید بک لینک
سلام امام رضای من

تو نماز بودم که یهو دلتنگ شدم و ....

چرا منو.مشهدی نمیکنی؟بخدا خیلی بهت نیاز دارم امام رضا

برام دعا کن آقا

هوس نسیمای همین وقت حرم به سرم زد .آخ که نمیدونی چی بر من میگذره .همه حس ها قابل توصیف نیستن فقط خیلی دلتنگم خیلی

مجنون امام رضا...

ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت: 16:34

صفحه بندی