ممنون بابت مهمونیت

خرید بک لینک
عاقبت یا ساکن خاک خراسان میشوم

یا شهید جادهی "شهرم به مشهد" میشوم

زاغکی زشتم ولی نزد تو چشمم روشن است

یا کبوتر یا که آهو یا که انسان میشوم...

سلام امام رضای من.بابت مهمونیت ازت خیلی ممنونم.خداروشکربه مامان و باباخیلی خوش گذشته.

آقاجون سعی میکنم همه تلاشمو میکنم تومرحله منطقه ای رتبه بیارم آخه جایزش مشهدته.

یاخداکمکم کن

مجنون امام رضا...

ما را در سایت مجنون امام رضا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 327 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 14:59

صفحه بندی